Časopis Joy - uplatnění výrazových prostředků při tvorbě publicistických sdělení ve vazbě na jejich intencionální charakter – Marie Vladyková
Marie Vladyková
Bachelor's thesis
Časopis Joy - uplatnění výrazových prostředků při tvorbě publicistických sdělení ve vazbě na jejich intencionální charakter
Magazine Joy - use of phrazeology at creation of publicistic contents concerning its intentional character
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá charakterem publicistických sdělení v lifestylových časopisech. Cílem této práce je popsat výrazové prostředky v této specifické oblasti žurnalistiky. Analýza výrazových prostředků a jejich intencionálního charakteru je provedena na měsíčníku Joy. Předmětem zkoumání je zde především lexikální rovina na pozadí funkčního charakteru sdělení. V první části analýzy je rozebrána …viacAbstract:
This thesis deals with character of publicistic contents in lifestyle magazines. The aim of the thesis is to describe phrazeology in this specific area of journalism. The monthly Joy is a magazine, on which the analysis of the phraseology and its intentional character is done. At first the lexical level on the background of functional character of contents is under investigation. In the first part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
- Vedúci: Viktor Jílek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLADYKOVÁ, Marie. \textit{Časopis Joy - uplatnění výrazových prostředků při tvorbě publicistických sdělení ve vazbě na jejich intencionální charakter}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/94opsi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Lexikální inovace a zvláštnosti v ruštině v tematické oblasti současná hudební scéna
Eliška Fikarová -
Nespisovnost, mluvenost a jejich funkce v textech různých funkčních stylů
Zuzana VOJTOVÁ -
Vertikální členění textu v internetové publicistice
Nikola BRABCOVÁ -
Významy a funkce deminutiv v současných tištěných žurnalistických textech
Michaela ŽONDROVÁ -
Frazémy a jejich funkce v psané publicistice
Radka Křelinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 94opsi 94opsi/2
8. 12. 2008