Vliv merchandisingu a promo aktivit na zvýšení prodeje – Bc. Milan Jansta
Bc. Milan Jansta
Diplomová práce
Vliv merchandisingu a promo aktivit na zvýšení prodeje
The influence of merchandising and promo activities for the increasing of sales
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingových nástrojů, vlivu merchandisingu a promo aktivit na zvýšení prodeje. Práce představuje pojmy marketingových nástrojů, úvod do problematiky merchandisingu a promo aktivit. V práci je řešena analýza případových studií z oblasti maloobchodu. Dále zkoumá, zda jsou vynaložené prostředky na merchandising a promoaktivity efektivní v podobě zvýšení prodejů …víceAbstract:
The thesis is focused on the marketing tools, the impact of merchandising and promotional activities on increase of sales. The work presents the concepts of marketing tools, introduction of merchandising and promotional activities. The paper is dealt with the analyses of case studies from the retail sector. It also examines whether is the money spent on merchandising and efficient promotion activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hmjot/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case
Adelya Bilgin -
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Kateřina Buzková -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Obchodní závod a jeho prodej
Ivana Grohmanová