Bc. Milan Jansta

Diplomová práce

Vliv merchandisingu a promo aktivit na zvýšení prodeje

The influence of merchandising and promo activities for the increasing of sales
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingových nástrojů, vlivu merchandisingu a promo aktivit na zvýšení prodeje. Práce představuje pojmy marketingových nástrojů, úvod do problematiky merchandisingu a promo aktivit. V práci je řešena analýza případových studií z oblasti maloobchodu. Dále zkoumá, zda jsou vynaložené prostředky na merchandising a promoaktivity efektivní v podobě zvýšení prodejů …více
Abstract:
The thesis is focused on the marketing tools, the impact of merchandising and promotional activities on increase of sales. The work presents the concepts of marketing tools, introduction of merchandising and promotional activities. The paper is dealt with the analyses of case studies from the retail sector. It also examines whether is the money spent on merchandising and efficient promotion activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní