Elena Ogorelkova
Master's thesis
New trends in marketing communications
Nové trendy v marketingové komunikaci
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat nové trendy v marketingové komunikaci, které se objevily v návaznosti na poslední světové události, porozumět příčínám a následkům těchto změn ve světě obchodu tak aby obchodní spolěčnosti nadále prosperovaly v moderním světě. Má práce je prědevším zaměřena na analýzu posledních dramatických změn ve způsobu jakým obchodníci komunikují se zákazníky, což by mohlo …moreAbstract:
The goal of this thesis is to analyze new trends in marketing communications that appeared in response to major world changes happening recently, understand the reason and consequences of these changes on business environment in order companies could perform well in modern world. My work is concentrating on the analysis of recent and dramatic changes in a way marketers are communicating to consumers …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14869
Thesis defence
- Date of defence: 25. 9. 2009
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Petr Král
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14869
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Zhodnocení návratnosti investic v marketingové komunikaci firmy
Tereza Zahálková