Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu – Natálie Bartáková
Natálie Bartáková
Bachelor's thesis
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
COVID-19 pandemic and its effect on marketing activities of tourism destination
Abstract:
Destinace Praha a její cestovní ruch je oblastí nejvíce postiženou pandemií COVID-19 v České republice. Cílem bakalářské práce je, na základě teoretických znalostí s použitím domácí a zahraniční literatury a analýzy vlivu pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané destinace – Prahy, navrhnout marketingový mix pro aktivizaci cestovního ruchu v destinaci. Dotazníkovým šetřením potenciálních návštěvníků …moreAbstract:
Destination Prague and its tourism is the area most affected by the COVID-19 pandemic in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing mix for the activation of tourism in the destination based on theoretical knowledge using domestic and foreign literature and the analysis of the impact of the COVID-19 pandemic on the marketing activities of the selected destination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/phcm8/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Tiefenböck
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTÁKOVÁ, Natálie. \textit{Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/95ax4g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ