Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu – Natálie Bartáková
Natálie Bartáková
Bakalářská práce
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
COVID-19 pandemic and its effect on marketing activities of tourism destination
Anotace:
Destinace Praha a její cestovní ruch je oblastí nejvíce postiženou pandemií COVID-19 v České republice. Cílem bakalářské práce je, na základě teoretických znalostí s použitím domácí a zahraniční literatury a analýzy vlivu pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané destinace – Prahy, navrhnout marketingový mix pro aktivizaci cestovního ruchu v destinaci. Dotazníkovým šetřením potenciálních návštěvníků …víceAbstract:
Destination Prague and its tourism is the area most affected by the COVID-19 pandemic in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing mix for the activation of tourism in the destination based on theoretical knowledge using domestic and foreign literature and the analysis of the impact of the COVID-19 pandemic on the marketing activities of the selected destination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/phcm8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Tiefenböck
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ