Denisa Podhrázská

Bakalářská práce

Marketingová strategie státního hradu a zámku v Jindřichově Hradci

Marketing strategy for the state castle and chateau in Jindrichuv Hradec
Anotace:
Zhodnocení současné marketingové strategie státního hradu a zámku v Jindřichově Hradci s cílem vytvořit návrhy na její vylepšení
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.