Marketingová strategie státního hradu a zámku v Jindřichově Hradci – Denisa Podhrázská
Denisa Podhrázská
Bachelor's thesis
Marketingová strategie státního hradu a zámku v Jindřichově Hradci
Marketing strategy for the state castle and chateau in Jindrichuv Hradec
Anotácia:
Zhodnocení současné marketingové strategie státního hradu a zámku v Jindřichově Hradci s cílem vytvořit návrhy na její vylepšení
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.