Komunikační strategie značky Fernet Stock – Mgr. Andrea BINKOVÁ
Mgr. Andrea BINKOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie značky Fernet Stock
Communication strategy of Fernet Stock
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat značku Fernet Stock a její komunikační strategii a následně vyvodit doporučení pro další komunikaci. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingové a komerční komunikace, jejich vzájemný vztah. Dále se zabývá reklamou jako samostatnou složkou komunikačního mixu, komunikačním procesem a kritérii pro určení cílové skupiny. V neposlední řadě pak zmiňuje …víceAbstract:
The goal of this work is to analyze the brand Fernet Stock and its communication strategy and, subsequently, derive recommendations for future communication. The theoretical part of the work explains the basic concepts in marketing and commercial communication and the relationships between one another. It also deals with advertisement as an individual component of the communication mix and addresses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
416
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BINKOVÁ, Andrea. Komunikační strategie značky Fernet Stock. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň- Božkov s.r.o.
Jana Krčilová -
Podpora prodeje produktu Fernet Stock Z- Generation
Klára Písařová -
Marketingové komunikace firmy Stock Plzeň
Lucie KOUROVÁ -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Etika reklamní komunikace - děti a reklama
Markéta DOLEŽALOVÁ