Autonomní vzdělávání: e-learningové trendy 21. století na střední a vysoké škole – Andrea Černíková
Andrea Černíková
Bachelor's thesis
Autonomní vzdělávání: e-learningové trendy 21. století na střední a vysoké škole
Autonomous Learner: E-learning Trends in Higher Education in the 21st Century
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá současným trendem modernizace a inovace středoškolského a vysokoškolského vzdělávání pomocí informačních technologií. Stoupající popularita sebevzdělávacích kurzů a e-learningových programů se odrazila i ve zvýšeném zájmu nejen akademické obce, ale i laické veřejnosti o tuto problematiku. Hlavním cílem této práce je prokázat pozitivní …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on technological innovation as the key aspect of the ongoing transformation of higher education. Noticing the rising popularity of self-directed learning, several studies in the past years considers its appeal among the academia, as well as the general public. The overall aim of the thesis is to validate the positive impact of free educational web content on college students …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2016
- Vedúci: Mgr. Jan Suk
- Oponent: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÍKOVÁ, Andrea. \textit{Autonomní vzdělávání: e-learningové trendy 21. století na střední a vysoké škole}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/95hlbs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání, Historie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Gay rights movements in the USA in the 21st century - a history and practical analysis of trends in politics and society with an emphasis on the depiction of gays and lesbians in popular culture
Alice TOMÁŠOVÁ -
The migration of Russians in the 21st century and their impact on the United Arab Emirates
Arina Sopkina -
Invisible heroes in the Czech higher education landscape: auto-ethnographic narratives of (non)adaptation and second language learning
Tatiana Dumbrava -
Learning management systems: the case study for a higher education institution in Uzbekistan
Tokhirjon Sirojiddinov -
E-learning a jeho nasazování
Jakub Vladyka -
Využití MOOC ve vzdělávání dospělých
Renáta PAVELOVÁ -
Možnosti využití e-learningu ve firmě B4B INKASSO
Andrea Kornasová -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský
Názov
Vložil
Vložené
Práva