Antonín Studnička

Bakalářská práce

Systém zákaznické podpory - helpdesk

Technical Support System - Helpdesk
Anotace:
Cíl této práce je vytvořit systém zákaznické podpory pomocí technologie ASP.NET. Tento systém bude sloužit k ulehčení práce zákaznické podpory, k vyřizování emailových dotazů a k evidenci telefonických hovorů. Příchozí email bude zaevidován došlých dotazech a zákazníkovi přijde automatická odpověď. Technik poté přesune daný email do řešení. Po vyřešení (odeslání odpovědi) bude dotaz přesunut do řešení …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.