Antonín Studnička
Bachelor's thesis
Systém zákaznické podpory - helpdesk
Technical Support System - Helpdesk
Abstract:
Cíl této práce je vytvořit systém zákaznické podpory pomocí technologie ASP.NET. Tento systém bude sloužit k ulehčení práce zákaznické podpory, k vyřizování emailových dotazů a k evidenci telefonických hovorů. Příchozí email bude zaevidován došlých dotazech a zákazníkovi přijde automatická odpověď. Technik poté přesune daný email do řešení. Po vyřešení (odeslání odpovědi) bude dotaz přesunut do řešení …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Elektrotechnika a informatika / Applied Informatics
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.