Antonín Studnička

Bachelor's thesis

Systém zákaznické podpory - helpdesk

Technical Support System - Helpdesk
Abstract:
Cíl této práce je vytvořit systém zákaznické podpory pomocí technologie ASP.NET. Tento systém bude sloužit k ulehčení práce zákaznické podpory, k vyřizování emailových dotazů a k evidenci telefonických hovorů. Příchozí email bude zaevidován došlých dotazech a zákazníkovi přijde automatická odpověď. Technik poté přesune daný email do řešení. Po vyřešení (odeslání odpovědi) bude dotaz přesunut do řešení …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Elektrotechnika a informatika / Applied Informatics

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.