Systém zákaznické podpory - helpdesk – Antonín Studnička
Antonín Studnička
Bakalářská práce
Systém zákaznické podpory - helpdesk
Technical Support System - Helpdesk
Anotace:
Cíl této práce je vytvořit systém zákaznické podpory pomocí technologie ASP.NET. Tento systém bude sloužit k ulehčení práce zákaznické podpory, k vyřizování emailových dotazů a k evidenci telefonických hovorů. Příchozí email bude zaevidován došlých dotazech a zákazníkovi přijde automatická odpověď. Technik poté přesune daný email do řešení. Po vyřešení (odeslání odpovědi) bude dotaz přesunut do řešení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.