Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín – Karolína Václavková
Karolína Václavková
Bachelor's thesis
Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín
Use of New Trends in Marketing Communication of Hockey Club PSG Berani Zlin
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci na sociálních sítích hokejového klubu PSG Berani Zlín a využití nových trendů v rámci této komunikace. Teoretická práce vymezuje pojmy marketingová komunikace a její nástroje, dále se zaměřuje na vymezení rozdílů mezi online a off-line formou a představuje některé z aktuálních trendů. Závěrem teoretické části je popsána metodologie celé práce a jsou …moreAbstract:
This theses is about marketing and social media communication of hockey club PSG Berani Zlín and the use of new trends in the kind of communication. Theoretical part deals with terms such as marketing communication and its tools. It also focuses on defining differences between online and off-line form of a communication and brings some of new trends. The end of this theoretical part is about bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁCLAVKOVÁ, Karolína. \textit{Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/95q4e7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Václavková, Karolína. Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová