Analýza marketingového mixu mikroregionu – Eliška Kučerová
Eliška Kučerová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu mikroregionu
The Analysis of Marketing Mix of a Microregion
Anotace:
Téma bakalářské práce se zabývá marketingovým mixem mikroregionu v cestovním ruchu. Cílem byla analýza známosti a povědomí o mikroregionu u občanů. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix, zejména pak jeho jednotlivé části. V charakteristice mikroregionu je aplikována teoretická část přímo na mikroregion Slezská Harta. Samotná výzkumná část byla zpracována pomocí pozorování a osobního dotazování …víceAbstract:
Topic of the bachelor thesis deals with marketing mix of microregion in tourism. The aim of the thesis is to analyze awareness of the microregion among its citizens. The theoretical part is focused on the marketing mix, especially its single elements. The theorethical conclusions are applied in the characteritics of the microregion Slezská Harta. The practical part is based on personal observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91811
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil