Eliška Kučerová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu mikroregionu
The Analysis of Marketing Mix of a Microregion
Abstract:
Téma bakalářské práce se zabývá marketingovým mixem mikroregionu v cestovním ruchu. Cílem byla analýza známosti a povědomí o mikroregionu u občanů. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix, zejména pak jeho jednotlivé části. V charakteristice mikroregionu je aplikována teoretická část přímo na mikroregion Slezská Harta. Samotná výzkumná část byla zpracována pomocí pozorování a osobního dotazování …moreAbstract:
Topic of the bachelor thesis deals with marketing mix of microregion in tourism. The aim of the thesis is to analyze awareness of the microregion among its citizens. The theoretical part is focused on the marketing mix, especially its single elements. The theorethical conclusions are applied in the characteritics of the microregion Slezská Harta. The practical part is based on personal observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/91811
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: Roman Kozel
- Reader: Jana Ostrožná
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil