Eliška Bartošová

Diplomová práce

Strategický marketingový plán pro mobilního virtuálního operátora

Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracování marketingového plánu pro konkrétního mobilního virtuálního operátora. V první části práce jsou zachycena teoretická východiska čerpaná z různých literárních a jiných zdrojů, která jsou potřebná pro sestavení marketingového plánu. Praktická část se zabývá společností XY, a.s., která působí na trhu s telekomunikacemi v České republice jako virtuální operátor. …více
Abstract:
The goal of this Master´s thesis is to create a marketing plan for the specific Mobile Virtual Network Operator (MVNO). The first part contains theoretical foundations from literature and other sources which are needed to create a marketing plan. The practical part deals with XY, Ltd., which operates on the Czech telecommunication market as a MVNO. The marketing plan contains a situational analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/95skai/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku