Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o. – Jana Šilhánová
Jana Šilhánová
Bakalářská práce
Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.
The Proposal of Selected Events for Bottico Ltd. Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zařadit event marketing mezi aktivně používané efektivní nástroje ve firemní komunikaci ve společnosti Bottico, s. r. o. První část práce se zabývá teoretickým pohledem na význam a roli eventu, resp. event marketingu, řeší jeho místo mezi nástroji marketingového a komunikačního mixu. V závěru teoretické části je popsán proces plánování eventu. V druhé části bakalářské práce …víceAbstract:
This bachelor thesis's goal is to integrate event marketing into effective actively used tools in firm's communication in the Bottico, Ltd. company. The first part of the thesis deals with theoretical view of the meaning and position of an event, more precisely event marketing. It solves its place in marketing and communicative tool's mix. At the end of theoretical part of the thesis is an event's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šilhánová, Jana. Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Event management podniku z pohledu realizační agentury
Šárka Prchalová -
Event management v interní marketingové komunikaci podniku
Barbora Syrová -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová