Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o. – Jana Šilhánová
Jana Šilhánová
Bachelor's thesis
Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.
The Proposal of Selected Events for Bottico Ltd. Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zařadit event marketing mezi aktivně používané efektivní nástroje ve firemní komunikaci ve společnosti Bottico, s. r. o. První část práce se zabývá teoretickým pohledem na význam a roli eventu, resp. event marketingu, řeší jeho místo mezi nástroji marketingového a komunikačního mixu. V závěru teoretické části je popsán proces plánování eventu. V druhé části bakalářské práce …moreAbstract:
This bachelor thesis's goal is to integrate event marketing into effective actively used tools in firm's communication in the Bottico, Ltd. company. The first part of the thesis deals with theoretical view of the meaning and position of an event, more precisely event marketing. It solves its place in marketing and communicative tool's mix. At the end of theoretical part of the thesis is an event's …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jarmila Drgová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠILHÁNOVÁ, Jana. \textit{Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/95swm5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šilhánová, Jana. Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Event management podniku z pohledu realizační agentury
Šárka Prchalová -
Event management v interní marketingové komunikaci podniku
Barbora Syrová -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová