Alternativní školy v České republice - Montessori pedagogický systém jako pozitivní a individuální pohled na svět dítěte – Štěpánka Haňková
Štěpánka Haňková
Bakalářská práce
Alternativní školy v České republice - Montessori pedagogický systém jako pozitivní a individuální pohled na svět dítěte
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jan Mattioli
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAŇKOVÁ, Štěpánka. \textit{Alternativní školy v České republice - Montessori pedagogický systém jako pozitivní a individuální pohled na svět dítěte}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/95ub74/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva