Bc. Klára Uhrínová

Diplomová práce

Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích

Locally vs. globally - communication of multinational companies on local markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikací nadnárodních firem na lokálních trzích. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingové komunikace a popis jejích jednotlivých nástrojů. Dále pak obsahuje charakteristiku mezinárodního marketingu, popis mezinárodního marketingového prostředí a popis procesu volby mezinárodní marketingové strategie. …více
Abstract:
Diploma thesis studies the communication of multinational companies on local markets. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part consists of marketing communication definition and description of its tools. It is followed by the definition of international marketing, the description of international marketing environment and the description of decision making process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní