Procesní řízení a modelování v podnicích cestovního ruchu – Kateřina Martanová
Kateřina Martanová
Diplomová práce
Procesní řízení a modelování v podnicích cestovního ruchu
Business Process Management (BPM) in companies in tourism
Anotace:
Práce představuje autorčino pojetí principů procesního řízení podniku a přístupu k popisu podnikových procesů. Přínosem práce je následná aplikace všech principů pro konkrétní podnik cestovního ruchu -- asistenční službu. Cílů práce bylo dosaženo studiem teoretických pramenů a aplikací vlastních zkušeností z praxe.Abstract:
Thesis presents author's view to principles of business process management (BPM) and the process approach to the description of business processes. The main contribution made by this thesis is subsequent practical application of all principles to particular company in tourism - asistence service. Objectives of this thesis were achieved through studying theoretical resources and use of practical experience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: Jarmila Indrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Business process model editor
Richard Fíla -
Business Process Wizard
Jozef Marko -
Use of modelling and simulation for improving a business process
Tural Aliyev -
Transformace podniku z funkčního řízení na procesní řízení
Pavel Vrbka -
Procesní řízení - procesní modelování
Tomáš Kupka -
Procesní řízení jako nástroj rozvoje akciové společnosti
Milan Černý -
Procesní řízení jako nástroj rozvoje podniku
Luděk Růžička -
Procesní řízení jako nástroj rozvoje podniku
Martin Sedláček