Tomáš PETRŮ

Bakalářská práce

Video Game Adaptations of Literary Works

Video Game Adaptations of Literary Works
Abstract:
This thesis focuses on video game adaptations of literary works of British and American authors. Presented theory deals with the term adaptation, adapter and target audience. Selected works are Joseph Conrad's Heart of Darkness (1899), Lewis Carroll's Alice's Adventures in Wonderland (1865) and Harlan Ellison's I Have No Mouth, and I Must Scream (1967) and corresponding video game adaptations. Literary …více
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na videoherní adaptace literárních děl britských a amerických autorů. Uváděná teorie se věnuje pojmu adaptace, adaptujícímu a cílovému publiku. Byla vybrána díla Srdce Temnoty (Heart of Darkness, 1899) Josepha Conrada, Alenka v říši divů (Alice's Adventures in Wonderland, 1865) Lewise Carrolla a Nemám ústa a musím křičet (I Have No Mouth, and I Must Scream, 1967) Harlana Ellisona …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETRŮ, Tomáš. Video Game Adaptations of Literary Works. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe