Bc. Michaela Mašková

Master's thesis

Hodnocení spokojenosti zákazníků

Customer satisfaction rating
Abstract:
Cílem diplomové práce je vhodnými metodami a postupy zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami a navrhnout doporučení, která by společnost mohla využít pro svůj další rozvoj v této oblasti. Teoretická část vtahující se k tématu je zpracována v první kapitole. V úvodu praktické části je představena společnost Salon Mex a dále jsou prozkoumána sekundární data a poté …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to use appropriate methods and procedures to determine whether the customers of the selected company are satisfied with the services offered and to propose recommendations that the company could use for its further development in this area. The theoretical part related to the topic is elaborated in the first chapter. In the beginning of the practical part, the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management

Theses on a related topic