Bc. Michaela Mašková
Master's thesis
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Customer satisfaction rating
Abstract:
Cílem diplomové práce je vhodnými metodami a postupy zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami a navrhnout doporučení, která by společnost mohla využít pro svůj další rozvoj v této oblasti. Teoretická část vtahující se k tématu je zpracována v první kapitole. V úvodu praktické části je představena společnost Salon Mex a dále jsou prozkoumána sekundární data a poté …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to use appropriate methods and procedures to determine whether the customers of the selected company are satisfied with the services offered and to propose recommendations that the company could use for its further development in this area. The theoretical part related to the topic is elaborated in the first chapter. In the beginning of the practical part, the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/dyznv/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management