Hodnocení spokojenosti zákazníků – Bc. Michaela Mašková
Bc. Michaela Mašková
Diplomová práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Customer satisfaction rating
Anotace:
Cílem diplomové práce je vhodnými metodami a postupy zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami a navrhnout doporučení, která by společnost mohla využít pro svůj další rozvoj v této oblasti. Teoretická část vtahující se k tématu je zpracována v první kapitole. V úvodu praktické části je představena společnost Salon Mex a dále jsou prozkoumána sekundární data a poté …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to use appropriate methods and procedures to determine whether the customers of the selected company are satisfied with the services offered and to propose recommendations that the company could use for its further development in this area. The theoretical part related to the topic is elaborated in the first chapter. In the beginning of the practical part, the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dyznv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management