Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o. – Adéla Dutková
Adéla Dutková
Bakalářská práce
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
The Analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracovat literární rešerši zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky. V praktické části bylo cílem analyzovat současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. V této části byly aplikovány metody kvantitativního …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on the analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s r. o. The aim of the theoretical part of the thesis was to develop a literary research focused on customer relationship management. In the practical part, the aim was to analyses the current state of customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o. In this part, quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUTKOVÁ, Adéla. \textit{Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/962vxw/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
Dutková, Adéla. Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková