Irena Satkeová

Diplomová práce

Marketingová cesta vizuálního umělce

Marketing journey of a visual artist
Anotace:
Rostoucí počet absolventů vysokých uměleckých škola a rozkvět mezinárodního trhu s uměním představují pro současného vizuálního umělce vyšší nároky, ale také širší pole příležitostí. Art marketing se stává nedílnou součástí umělcova profesionálního života. Cílem této práce je analýza odborných publikací zaměřených na rozvoj umělecké kariéry a tvorba základních doporučení, aplikovatelných na kariéru …více
Abstract:
Growing number of art college graduates and blooming international art market creates a competition that represents higher requirements, but also wider possibilities for young emerging artists. Art marketing becomes an integral part of an artist's professional life. The goal of this thesis is to analyse the artist advisory publications and create basic guidelines that apply on foreign as well as Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Irena Tyslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/62476

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management

Práce na příbuzné téma