Destinační management - spolupráce aktérů cestovního ruchu v Kutné Hoře – Bc. Petr Zbraněk
Bc. Petr Zbraněk
Bachelor's thesis
Destinační management - spolupráce aktérů cestovního ruchu v Kutné Hoře
Destination management - Stakeholders' cooperation in Kutná Hora
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Destinační management - spolupráce aktérů cestovního ruchu v Kutné Hoře“ je zhodnocení spolupráce a partnerských vazeb mezi klíčovými aktéry cestovního ruchu v Kutné Hoře. První část je zaměřena na teoretické základy spolupráce a partnerství v oblasti cestovního ruchu společně s teoretickým popisem aktérů činných v této oblasti. V druhé části jsou identifikováni konkrétní …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis “Destination management - Stakeholders' cooperation in Kutná Hora“ is to evaluate the cooperation among the key stakeholders of tourism in Kutná Hora. The first part is focused on describing the theoretical basis of cooperation and partnership in tourism and also of its stakeholders. The second part contains identification of the stakeholders in Kutná Hora as well as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n4muh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Bobková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
Roshan Paul -
A Research of Millennials And Pro-Sustainable Tourism Behaviors: A Perspective Of Value-Belief-Norm (VBN) Theory
Mohamed Sokkar -
Analýza udržitelnosti cestovního ruchu vybrané destinace cestovního ruchu
Vladimíra Havlenová -
Spolupráce aktérů cestovního ruchu v Mikroregionu Litovelsko
Michaela Ledrová -
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
Martina Jaňurová -
Město Tábor - destinace cestovního ruchu?
Aneta Boušková -
Marketingová spolupráce aktérů cestovního ruchu – NP Slovenský ráj
Viktor Štajnoch