Marketingový mix vybranej reštaurácie – Bc. Sofia Bérešová
Bc. Sofia Bérešová
Diplomová práce
Marketingový mix vybranej reštaurácie
Marketingový mix vybrané restaurace
Anotace:
Práce se zaměřuje na marketingový mix vybrané restaurace. Marketingový mix 7P se skládá z produktu, ceny, místa, propagace a komunikačního mixu, procesů, materiálního prostředí a lidí a je klíčovým nástrojem pro dosažení úspěchu na trhu. Hlavním cílem práce je předložit praktické návrhy na zlepšení marketingového mixu vybrané restaurace za účelem zvýšení její návštěvnosti.Práce je rozdělena do tří …víceAbstract:
The thesis focuses on the marketing mix of a selected restaurant. The 7P's marketing mix consists of product, price, place, promotion and communication mix, processes, material environment and people and is a key tool for achieving success in the marketplace. The main objective of the thesis is to present practical suggestions to improve the marketing mix of the selected restaurant in order to increase …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na marketingový mix vybranej reštaurácie. Marketingový mix 7P pozostáva z produktu, ceny, miesta, propagácie a komunikačného mixu, procesov, materiálneho prostredia a ľudí a predstavuje kľúčový nástroj pre dosiahnutie úspechu na trhu. Hlavným cieľom diplomovej práce je predstaviť praktické návrhy na zlepšenie marketingového mixu vybranej reštaurácie za účelom zvýšenia jej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Jan Cholenský, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová