Bc. Sofia Bérešová

Diplomová práce

Marketingový mix vybranej reštaurácie

Marketingový mix vybrané restaurace
Anotace:
Práce se zaměřuje na marketingový mix vybrané restaurace. Marketingový mix 7P se skládá z produktu, ceny, místa, propagace a komunikačního mixu, procesů, materiálního prostředí a lidí a je klíčovým nástrojem pro dosažení úspěchu na trhu. Hlavním cílem práce je předložit praktické návrhy na zlepšení marketingového mixu vybrané restaurace za účelem zvýšení její návštěvnosti.Práce je rozdělena do tří …více
Abstract:
The thesis focuses on the marketing mix of a selected restaurant. The 7P's marketing mix consists of product, price, place, promotion and communication mix, processes, material environment and people and is a key tool for achieving success in the marketplace. The main objective of the thesis is to present practical suggestions to improve the marketing mix of the selected restaurant in order to increase …více
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na marketingový mix vybranej reštaurácie. Marketingový mix 7P pozostáva z produktu, ceny, miesta, propagácie a komunikačného mixu, procesov, materiálneho prostredia a ľudí a predstavuje kľúčový nástroj pre dosiahnutie úspechu na trhu. Hlavným cieľom diplomovej práce je predstaviť praktické návrhy na zlepšenie marketingového mixu vybranej reštaurácie za účelom zvýšenia jej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Jan Cholenský, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON