Bc. Luděk Hrdlička

Master's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací

Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a selected company of the telecommunication sector
Abstract:
Primárním cílem diplomové práce je ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. analyzovat podporu prodeje v oblasti rezidentního segmentu a případně najít potenciál dalších možností podpory prodeje. Sekundárním cílem je hledání kroků a inovativních opatření, které povedou k navýšení zákaznické spokojenosti indexu CSI (nezávislé měření společnosti EPSI Rating) u nových zákazníků v jednotlivých prodejních …more
Abstract:
The primary goal of the thesis is to analyze the sales supporting activities in the field of residential segment in Telefónica Czech Republic, a.s. and to identify other alternatives of how sales could be supported. The secondary goal is to find innovative measures which will help to increase the customer satisfaction index (which is an independent measure of EPSI Rating company) by new customers within …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní