Bc. Luděk Hrdlička

Diplomová práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací

Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a selected company of the telecommunication sector
Anotace:
Primárním cílem diplomové práce je ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. analyzovat podporu prodeje v oblasti rezidentního segmentu a případně najít potenciál dalších možností podpory prodeje. Sekundárním cílem je hledání kroků a inovativních opatření, které povedou k navýšení zákaznické spokojenosti indexu CSI (nezávislé měření společnosti EPSI Rating) u nových zákazníků v jednotlivých prodejních …více
Abstract:
The primary goal of the thesis is to analyze the sales supporting activities in the field of residential segment in Telefónica Czech Republic, a.s. and to identify other alternatives of how sales could be supported. The secondary goal is to find innovative measures which will help to increase the customer satisfaction index (which is an independent measure of EPSI Rating company) by new customers within …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní