Šárka PINKAVOVÁ

Bakalářská práce

Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole

Self-reflection of school success of pupils with special educational needs and pupils intact at elementary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sebepojetím školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktníh na základní škole. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části práce jsou uvedeny pojmy související se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, sebepojetím a školní úspěšností. Dále je vysvětlena charakteristika žáka v období středního školního …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the self-concept of school success of pupils with special educational needs and pupils intact at elementary school. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of the thesis there are concepts related to the education of pupils with special educational needs, self-concept and success. Furthermore, the characteristics of the pupil …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Pešout, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PINKAVOVÁ, Šárka. Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence