Bc. Nikola Pinkavová
Master's thesis
Sociální sítě jako prodejní nástroj
Social Media as a sales channel
Abstract:
Cílem práce je návrh konceptu uplatnění sociálních sítí ve firmě Astratex, kde budou popsány současné využívané sociální sítě jako prodejní nástroje. Pro splnění cíle je zvolen následující postup. Nejprve budou zjišťovány současné sociální sítě vybrané instituce. Sociální sítě, na kterých je firma nejvíce aktivní. Potřebné výsledky využitelné k dalšímu zkoumání budou získány pomocí vybraných analýz …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose the concept of social networking in Astratex, which will describe the currently used social networks as selling tools. The following procedure is selected to meet the goal. First, the social networks of selected institutions will be identified. The social networks where the company is most active. Necessary results usable for further research will be obtained through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fou6w/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová