Sociální sítě jako prodejní nástroj – Bc. Nikola Pinkavová
Bc. Nikola Pinkavová
Master's thesis
Sociální sítě jako prodejní nástroj
Social Media as a sales channel
Anotácia:
Cílem práce je návrh konceptu uplatnění sociálních sítí ve firmě Astratex, kde budou popsány současné využívané sociální sítě jako prodejní nástroje. Pro splnění cíle je zvolen následující postup. Nejprve budou zjišťovány současné sociální sítě vybrané instituce. Sociální sítě, na kterých je firma nejvíce aktivní. Potřebné výsledky využitelné k dalšímu zkoumání budou získány pomocí vybraných analýz …viacAbstract:
The aim of the thesis is to propose the concept of social networking in Astratex, which will describe the currently used social networks as selling tools. The following procedure is selected to meet the goal. First, the social networks of selected institutions will be identified. The social networks where the company is most active. Necessary results usable for further research will be obtained through …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fou6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Jan Zimmermann -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko