K otázkám Nietzscheho pojetí pravdy – Jan ČERNOHORSKÝ
Jan ČERNOHORSKÝ
Bachelor's thesis
K otázkám Nietzscheho pojetí pravdy
V jeho raném období
To the questions of Nietzsche's conception of truth
Anotácia:
Bakalářská práce detailně vykládá Nietzscheho rané pojetí pravdy a pojetí v jeho raném filozofickém období. Tento výklad vychází především z textu díla O pravdě a lži ve smyslu nikoli morálním, který je dále doplněn některými tezemi díla Zrození tragedie z ducha hudby. Poté tato práce pojednává o Nietzscheho pojetí moderního vzdělávání a výchovy. V závěru je Nietzscheho koncepce zhodnocena z hlediska …viacAbstract:
The bachelor thesis details Nietzsche's early concept of truth and concept in his early philosophical period. This interpretation is based primarily on the text of the work about truth and lies in the sense not moral, which is further supplemented by some theses of the work of the Birth of the Tragedy from the Spirit of Music. This work then deals with Nietzsche's concept of modern education and education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jaromír Murgaš, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNOHORSKÝ, Jan. K otázkám Nietzscheho pojetí pravdy. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Philosophy / Philosophy
Práce na příbuzné téma
-
Poznání se rodí z barevného dialogu - Artefiletické pojetí výtvarné výchovy v předškolním vzdělávání
Zuzana VOJÍŘOVÁ -
Biografie Ferdinanda Augusta z Lobkowicz. Příspěvek k poznání výchovy, vzdělávání a počátkům kariéry barokního šlechtice.
Tomáš Foltýn -
Softwarové umění ve výuce: možnosti kritického a kreativního poznání softwaru
Adam Franc -
Implementace průřezového tématu Výchova demokratického občana v rámci společného vzdělávání na ZŠ
Hana Štaralová