Interakce učitel-žák v proměnách primárního vzdělávání – Mgr. Dominika STOLINSKÁ
Mgr. Dominika STOLINSKÁ
Disertační práce
Interakce učitel-žák v proměnách primárního vzdělávání
Teacher-pupil interaction in the transformation of primary education
Anotace:
Disertační práce řeší otázky proměny interakce mezi učitelem a žákem na podkladě kurikulární reformy. Ta s sebou přináší představu o proměně vztahu mezi učitelem a žákem z důvodu posílení potřeby aktivity žáka v edukačním procesu kvůli zefektivnění procesu jeho učení. Tím, jak se mění role žáka ve výchovně-vzdělávacím procesu, mění se také role učitele. Nezbytným důsledkem této změny je také proměna …víceAbstract:
The dissertation thesis deals with the issues of transformation of interaction between the teacher and the pupil on the grounds of the curricular reform. That brings a vision of transformation of relationship between the teacher and the pupil for the reasons of reinforcing the need of activity of the pupil in the educational process due to streamlining the teaching process. As the role of the pupil …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2012
Zveřejnit od: 1. 2. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STOLINSKÁ, Dominika. Interakce učitel-žák v proměnách primárního vzdělávání. Olomouc, 2012. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.2.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 2. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
První dny ve výchovném ústavu. Proces adaptace očima dívek.
Lucie Novotná -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Převýchovný proces ve výchovném ústavu a jeho efektivita očima umístěných mladých dospělých a odborných pracovníků
Simona Tomšíková -
Výchovný proces u dětí v prostředí azylového domu
Barbora Bartošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva