Tržní orientace a obchodní výkonnost středních a velkých podniků v potravinářském a nápojovém průmyslu – Ajantha SAMARAKOON MUDIYANSELA
Ajantha SAMARAKOON MUDIYANSELA
Doctoral thesis
Tržní orientace a obchodní výkonnost středních a velkých podniků v potravinářském a nápojovém průmyslu
Market Orientation and Business Performance of Medium and Large Scale Enterprises in Food and Beverage Industry
Abstract:
Researchers have found market orientation (MO) as one of the main factors, which determines performance of medium and large scale organizations. This has been largely verified in developed countries and developing countries' evidences which have been limited, especially to food and beverage industry (FBI) and medium size enterprises. Antecedents of MO have not been sufficiently addressed by researchers …viacAbstract:
Vědci zjistili, že je tržní orientace (TO) jedním z hlavních faktorů, které určují výkonnost středních a velkých organizací. To bylo z velké části ověřeno ve vyspělých zemích a nasvědčují tomu i fakta z rozvojových zemí, jež jsou omezena zejména na potravinářský a nápojový průmysl (PNP) a středně velké podniky. Výzkumní pracovníci ve vyspělých ani v rozvojových zemích se dostatečně nezaměřili na příčiny …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 11. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMARAKOON MUDIYANSELA, Ajantha. \textit{Tržní orientace a obchodní výkonnost středních a velkých podniků v potravinářském a nápojovém průmyslu}. Online. Dizertačná práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/96w695/.
Jak správně citovat práci
SAMARAKOON MUDIYANSELA, Ajantha. Tržní orientace a obchodní výkonnost středních a velkých podniků v potravinářském a nápojovém průmyslu. Zlín, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Komparace vybraných komplexních modelů hodnocení výkonnosti v rámci vybraného podniku
Daniel Fries -
Základní model tržní orientace v malých a středních podnicích
Marek Novinský -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Tržní orientace firem a její měření
Patrik Jangl -
Tržní orientace firmy a řízení vztahu k zákazníkům
Veronika Kratochvílová -
Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.
Daniela VAŠÁTKOVÁ -
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Daniela Frejková