Obchodní strategie firmy STAPRO spol. s ručením omezeným – Dita Bc. Chudárková
Dita Bc. Chudárková
Master's thesis
Obchodní strategie firmy STAPRO spol. s ručením omezeným
Cílem práce je z analýzy potřeb nemocnic a konkurenčního prostředí firmy najít řešení strategického zaměření firmy STAPRO spol. s ručením omezeným
Anotácia:
Práce pojednává o návrzích týkající se problematiky dnešního zdravotnictví. Konkrétní řešení mají podobu softwarového vybavení nemocnic nebo jiných zdravotnických zařízení. Spolu s prací je uveden tématický markteting. Práce má podobu analýzy.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2206
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2007
- Vedúci: Rudolf Střítecký
- Oponent: Miloš Suchý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2206
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Klára Koudelková -
Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize
Pavel Chloupek -
Inovace marketingové strategie ordinace dentální hygieny
Adéla Šiklová -
Marketingová strategie Nemocnice Břeclav
Klára Gacíková -
Marketingové strategie v praxi
Svatomír Pohlídal -
Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře
Kristýna PAVLÍNOVÁ