Vztah školy a rodiny v případě lesní mateřské školy – Bc. Václav Uzel, DiS.
Bc. Václav Uzel, DiS.
Bakalářská práce
Vztah školy a rodiny v případě lesní mateřské školy
School-family relationship in case of the forest kindergarten
Anotace:
Tato práce na základě případové studie sleduje, jakým způsobem a s jakým úspěchem spolupracují lesní mateřské školy s rodinami. Přičemž spolupráce významným způsobem ovlivňuje jejich vzájemý vztah. V prvé řadě je vztah školy a rodiny sledován v dosavadních teoretických i empirických pracích. Jednotlivé výzkumy sledovaly spolupráci školy a rodiny, participaci rodičů, sociální modely či komunikační role …víceAbstract:
This work, based on a case study, investigates how and how successfully forest kindergartens cooperate with families. Cooperation significantly affects the relationship between these two. Firstly, the relationship between the family and schools are observed in previous theoretical and empirical works. Each work studied the cooperation between schools and families, parents’ participation, social models …víceKlíčová slova
Spolupráce školy a rodiny vztahy školy a rodičů mateřská škola lesní mateřská škola předškolní vzdělávání časné vzdělávání demokracie ve škole kultura školy Parent involvement parent–school relations kindergarten forest kindergarten natur kindergarten preschool early education school democracy culture of school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/faoap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Svazkové školy a meziobecní spolupráce - zkušenosti a nové výzvy
Adéla Stašová -
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
Tereza Sklenářová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Založení a fungování spolku, účtování a její problematiky, odlišné zdanění v rozdílu účtování mezi neziskovými organizacemi a obchodní společností
Lenka Růžičková