Bc. Václav Uzel, DiS.

Bakalářská práce

Vztah školy a rodiny v případě lesní mateřské školy

School-family relationship in case of the forest kindergarten
Anotace:
Tato práce na základě případové studie sleduje, jakým způsobem a s jakým úspěchem spolupracují lesní mateřské školy s rodinami. Přičemž spolupráce významným způsobem ovlivňuje jejich vzájemý vztah. V prvé řadě je vztah školy a rodiny sledován v dosavadních teoretických i empirických pracích. Jednotlivé výzkumy sledovaly spolupráci školy a rodiny, participaci rodičů, sociální modely či komunikační role …více
Abstract:
This work, based on a case study, investigates how and how successfully forest kindergartens cooperate with families. Cooperation significantly affects the relationship between these two. Firstly, the relationship between the family and schools are observed in previous theoretical and empirical works. Each work studied the cooperation between schools and families, parents’ participation, social models …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Milan Pol, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta