Klára Baťová

Bakalářská práce

Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava

Satisfaction of the Employees as the Source of Further Improvement of the Call Center Services at Czech Post, Ostrava, Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zaměstnanců Call centra České pošty, s. p. Pomocí dotazníkového šetření autor zjišťuje, s čím jsou zaměstnanci spokojeni nebo nespokojeni. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou navrhnuty vhodná školení a kurzy, které budou vést ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the satisfaction of employees of the Czech Post Call Center. Using a questionnaire survey, the author examines what the employees are satisfied and dissatisfied with. Based on the results of the questionnaire survey, suitable trainings and courses are proposed to increase employee satisfaction.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Baťová, Klára. Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management elektronických komunikací a poštovních služeb