Test odvětvových multiplikátorů pro stanovení hodnoty podniku na amerických společnostech – Martin Husák
Martin Husák
Master's thesis
Test odvětvových multiplikátorů pro stanovení hodnoty podniku na amerických společnostech
Test of market multiples of American companies to determine the value of the company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá testováním metody odvětvových multiplikátorů na 1 266 amerických společnostech v letech 2010-2019 z hlediska přesnosti ocenění, kvůli které bývá často kritizována. Hlavním cílem je poukázat na případy, při kterých lze metodu použít a dosáhnout tak nejpřesnějších výsledků ocenění společnosti. Práce se dále věnuje hlubšímu rozboru multiplikátorů z hlediska jejich dělení, volbě …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the market approach method which is tested on 1,266 publicly traded American companies in 2010-2019 in regard with a low valuation accuracy, which is the main reason this method is criticised. The main goal of this thesis is to show cases in which the best results regarding the company’s valuation accuracy may be obtained. In more detail the thesis examines the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84361
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Petr Marek
- Reader: Tomáš Podškubka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84361
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku
Theses on a related topic
-
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Ocenění společnosti Škoda Auto metodou tržního porovnání
Kristýna Šlehoferová -
Ocenění obchodního závodu BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. metodou tržního porovnání
Alena Zabalueva -
Ocenění společnosti Christian Dior Couture CZ s.r.o. metodou tržního porovnání
Anna Vítová -
Ocenění společnosti Avast plc metodou tržního porovnání
Daniel Říha -
Odhad tržní hodnoty podniku metodou tržního porovnání
Filip Václav -
Oceňování komerčních bank metodami tržního porovnání
Ondřej Jíša -
Ocenění obchodní korporace z oboru pryžových výrobků metodami KČV a tržního porovnání
Juraj Lauko