Bc. Jiří Vajner

Bakalářská práce

Srovnávací reklama v soudní praxi

Comparative Advertisement in Judicial Practice
Anotace:
Práce se zabývá úpravou srovnávací reklamy v českém a evropském právu. V úvodu obsahuje obecné vymezení pojmů, následně prezentuje evropskou směrnici o nekalé a srovnávací reklamě a v jádru se věnuje úpravě obsažené v českém obchodním zákoníku, kde prezentuje příslušná soudní rozhodnutí českých soudů i Evropského soudního dvora.
Abstract:
This work presents comparative advertising in Czech and Community law. At the begining, the work specifies legal terms, then it presents European direction on unfair advertising and comparative advertising, and, in the main part, it mentiones pertinent adjucation of Czech and European Court of Justice.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta