Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci – Bc. Nikola Kubíková
Bc. Nikola Kubíková
Bakalářská práce
Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci
The analysis of modern technologies use in selected retail chain
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci, jejímž cílem je zhodnocení moderních technologií, kterých zvolený maloobchodní řetězec využívá. Teoretická část seznamuje s pojmy, jako jsou prodej, obchod, vývoj obchodu a jeho funkce, dále maloobchod, maloobchod z hlediska vývoje, typologie, funkce a jeho členění. Nakonec je uvedena problematika …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is a Modern technology analysis at a store in selected retail chain, whose goal is to evaluate modern technology that selected retail chain uses. In the theoretical part I introduced terms such as sales, trade, trade development and function, retail, retail development, typology, function and structure. Finally I introduced problems of modern technologies such as RFID …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/aj7l9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍKOVÁ, Nikola. \textit{Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/97elnr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání dvou retailových jednotek IKEA a Kika
Martina Pelcová -
Analýza obchodního konceptu společnosti IKEA
Veronika Raková