Comparison of Consumer Behaviors in Western and Eastern Europe – Ganna Berezhko
Ganna Berezhko
Diplomová práce
Comparison of Consumer Behaviors in Western and Eastern Europe
Comparison of Consumer Behaviors in Western and Eastern Europe
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je poskytnout budoucím investorům, jednotlivcům, kteří by chtěli začít své podnikání v západní nebo východní Evropě s vlastnostmi spotřebitelského trhu v těchto regionech. Vzhledem k tomu, že planujete začit podnikání v regionu, s nímž nejste obeznámeni, je to jeden ze zlatých pravidel, aby provedli výzkum s cílem porozumět politické, hospodářské, sociální prostředí, a také …víceAbstract:
The goal of my Diploma Thesis is to provide future investors, individuals who would like to start their business in Western or Eastern Europe with characteristics of the consumer market in these regions. Since if you start a business in a region with which you are not familiar, it is one of the golden rules to conduct a research in order to understand the political, economic, social environments, the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24923
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Josef Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24923
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
Yedeli Baideili -
Vliv standardů krásy na chování spotřebitele v komparaci Asie – Evropa
Thanh Vy Le -
Economic Elements of Criminal Behaviour: Europe vs Asia
Fahad Alharbi -
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta