Využití marketingových nástrojů v rozvoji regionu Dolnokounicko – Martina Šustová
Martina Šustová
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů v rozvoji regionu Dolnokounicko
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení současného kulturního dění v regionu Dolnokounicko se zaměřením na místní památky, cykloturistiku a vinařství, které jsou s tímto regionem pevně spjaty a získávání dotací pro rozvoj kultury v regionu. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace. Praktická část se zabývá zhodnocení regionu …víceAbstract:
The main objective of my bachelor thesis is the evaluation of contemporary cultural events in the region of Dolní Kounice with a view to local monuments, cycle tourism, winegrowing, which are firmly connected with this region, and the acquisition of dotations for development of the culture in the region. The teoretical part pays attention to basic notions from marketing, marketing mix and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/97ml6p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s.
Filip Laciga -
Marketingová komunikace v MCR
Petra Poláčková -
Marketingová komunikace Centra Bohuslava Martinů a Městského muzea a galerie Polička
Aneta Tomešová -
Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace
Jan Mrvík -
Marketingová komunikace obce Cetechovice s občany
Andrea Hájková -
Marketingová komunikace Místní knihovny Petrovice
Petra Hrůzová -
Marketingová komunikace místní cestovní
Jana Kortišová
Název
Vložil
Vloženo
Práva