Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz – Bc. Michal Huťka
Bc. Michal Huťka
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Online marketing communication of e-shop Laporte.cz
Anotace:
Cílem práce je optimalizovat marketingovou komunikaci e-shopu Laporte.cz v online prostředí. Teoretická část bude obsahovat specifikaci marketingového komunikačního mixu se zaměřením na online marketing a dále popis jednotlivých nástrojů online marketingové komunikace, především popis webu, PPC kampaní, SEO, remarketingu, E-mailingu, tvorby obsahu, sociálních médií a další. Návrhová část tyto prvky …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis, is to optimize the marketing communication of the e-shop Laporte.cz. in online environment. The theoretical part will contain the specification of marketing communication mix with a focus on an online marketing, together with the description of different instruments of online marketing communication, especially the description of the web, PPC compaigns, SEO, re-marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/y3ut3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová
- Oponent: Ing. Dalibor Šimek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUŤKA, Michal. \textit{Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz} Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/97rete/. [cit. 2024-04-23].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Dennis Horyna -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková