Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích – Bc. Ivo Vondrášek
Bc. Ivo Vondrášek
Master's thesis
Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích
Retailing and Marketing Recommendations for Grocery Stores in Small Towns
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingu maloobchodních prode-jen potravin v obcích. Cílem této práce bylo vytvořit marketingová doporučení pro maloobchodní prodejny potravin v malých obcích za účelem zlepšení jejich vztahu se zákazníky a zvýšení návštěvnosti těchto maloobchodních prodejen. Práce obsa-huje zpracování kvalitativního průzkumu realizovaného formou hloubkových roz-hovorů …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing of grocery stores. The aim of this work was to develop marketing recommendations for grocery stores in small towns in order to improve their relationships with customers and increase traffic to the outlets. Resultscontain qualitative research in the form of in-depth interviews of twenty operators of grocery stores in Brno region, the outputs of these interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VONDRÁŠEK, Ivo. \textit{Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/97s5k2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Přístupy k pracovní schopnosti na individuální úrovni s ohledem na budoucnost. Age management pro věkovou kategorii 30 až 49 let
Natálie Siberová -
Category management dětské výživy
Eva Wotřelová -
Category management dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků
Petra Vechetová -
Category management ve společnosti Bosch
Veronika Knotová -
Aplikace globálního konceptu category managementu vybrané firmy na českém trhu
Eva Küblbeková -
Category management v oblasti pracích prostředků se zaměřením na dětský segment praní
Tereza Švubová -
Category management
Michaela Konečná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights